Konsultant ds. Wsparcia technicznego
dla CYCLAD Polska / Katowice
Tagi: Windows help desk service desk
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Katowice
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą doradztwa IT działającą na rynku europejskim. Priorytetowymi obszarami działania CYCLAD są wysoko wyspecjalizowane usługi konsultingowe: Outsourcingu Kompetencyjnego (KPO), Outsourcingu IT (ITO), oraz Audytu/Konsultingu świadczone także zgodnie z najnowszymi tendencjami na zasadzie Offshore / Nearshore.
Zespół naszych Konsultantów specjalizuje się w zakresie czterech gałęzi biznesowych: tworzenia oprogramowania, zarządzania i obsługi infrastruktury IT, bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz systemów ERP.
Misją naszej firmy jest świadczenie usług w zakresie technologii informatycznych na najwyższym poziomie, przy zachowaniu troski o rozwój i satysfakcję zawodową naszych Konsultantów.
W związku z rozwojem naszej działalności na rynku polskim, poszukujemy Konsultantów do pracy w ramach projektu dla naszego klienta, jednej z największych firm świadczących usługi IT na rynku ogólnoeuropejskim.
Opis stanowiska:
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne wsparcie techniczne dla obcojęzycznych klientów firmy w oparciu o szkolenia oraz know-how zapewniany przez naszego klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
-Wykształcenie wyższe techniczne lub filologiczne
-Biegła znajomość języka francuskiego
-Dobra znajomość języka angielskiego
-Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym środowiska Windows i pakietu MS Office
-Wiedza techniczna z zakresu IT będzie dodatkowym atutem
Profil osobowy:
-Komunikatywność
-Rzetelność
-Zdolność analitycznego myślenia
-Otwarcie na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 8052 razy