Service Desk Specialist
dla HR partners / Łódź
Tagi: helpdesk active directory
Dla naszego Klienta, międzynarodowego Centrum Usług Wspólnych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
SERVICE DESK SPECIALIST
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: SDS/01
Zakres obowiązków:
• Bieżące wsparcie pracowników firmy w obszarze informatycznym
• Dokonywanie instalacji oprogramowania, wykonywanie konfiguracji sprzętu
• Obsługa incydentów, problemów i zamówień związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
• Stanowienie pierwszej linii wsparcia Service Desk
• Utrzymanie systemu operacyjnego w stanie pełnej gotowości eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa danych i systemów
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu informatyki)
• Min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• Dobra znajomość sprzętu komputerowego (w szczególności HP) oraz systemów operacyjnych (Microsoft)
• Mile widziane doświadczenie w pracy zgodnej ze standardami ITIL ( atutem będzie Certyfikat ITIL Foundations)
• Zaawansowana obsługa aplikacji biurowych (MS Office – Excel, Word, Access)
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Wysokie zdolności interpersonalne
• Dyspozycyjność
Nasz Klient oferuje:
• Ciekawą pracę w wielokulturowym środowisku
• Możliwość doskonalenia zawodowego i realizacji celów zawodowych w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Pakiet socjalny
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5705 razy