Specjalista ds. SEM
dla Grupa Allegro / Poznań
Zadania:
• zarządzanie kampaniami SEM
• zarządzanie budżetem SEM i jego optymalizacja pod kątem efektywności / rentowności / realizacji zaplanowanych celów biznesowych (wyniki sprzedażowe)
• współpraca z osobami w dziale marketingu w zakresie: promocji i generowania leadów sprzedażowych
• realizacja celów związanych z pozyskiwaniem ruchu i śledzeniem konwersji
• monitorowanie i raportowanie statystyk dla wyszukiwarek oraz ruchu na stronie
• definiowanie wymogów dotyczących treści serwisu pod kątem pozycjonowania
• poszukiwanie możliwości zwiększenia zysku, ruchu na stronie, zasięgu oraz liczby leadów sprzedażowych
• stałe śledzenie nowych technologii internetowych
Wymagania:
• przynajmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania wysokobudżetowymi kampaniami SEM
• wiedza z zakresu zasad SEM i SEO oraz nowych rozwiązań reklamowych on-line i mobile (np. WOM, viral, social media, fora internetowe, e-PR)
• znajomość narzędzi analitycznych, np. Google Analytics
• doświadczenie w mierzeniu wyników i optymalizacji ROI kampanii
• umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego
• dobra znajomość rynku sprzedaży internetowej i zorientowanie na sprzedaż oraz potrzeby klientów
• doskonała organizacja pracy pod presją czasu
• umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie
• znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z oddziałami zagranicznymi firmy
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint)
• umiejętność adaptacji do dynamicznego środowiska biznesowego
• inicjatywa i przedsiębiorczość w dążeniu do realizacji własnych pomysłów
Oferujemy:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się branży
• miłą atmosferę pracy w młodym, zgranym i kreatywnym zespole
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 6090 razy